Все більше українців переходять на дизельні авто



24 листопада 2013, 06:33 - Дело

Підводячи підсумки продажів нових легкових автомобілів в Україні за 10 місяців поточного року, в асоціації «Укравтопром» проаналізували переваги українців щодо типу двигунів, повідомляє Асоціація «Укравтопром».

Результат дослідження показав, що більшість українців, які придбали в цьому році нові легковики, віддали, як і раніше, свої уподобання автомобілям з бензиновими двигунами. За 10 місяців 2013 року 76,1% від усіх проданих і вперше поставлених на облік в ДАІ нових легкових автомобілів були автомобілі, оснащені бензиновими двигунами. При цьому варто відзначити, що минулого року за такий же період частка нових бензинових легковиків на первинному ринку становила 81,2%.

У той же час частка дизельних автомобілів в продажах збільшилася з 14% в 2012 році до 19,5% у поточному. Таким чином, первинний ринок демонструє перехід споживчого попиту з «бензинового» в «дизельний» сегмент.

При цьому тенденція переходу попиту з бензинових авто на дизельні почалася в травні, відразу після введення спецмита на бензинові іномарки: тоді частка дизельних легкових авто в структурі продажів зросла більш ніж на 3 пункти і склала 18 відсотків, а частка бензинових скоротилася на 3 пункти до 78 відсотків.

Через шість місяців частка дизельних авто вже перевищувала чверть всіх первинних продажів і склала 26 відсотків, в той час як бензинових - знизилася до 69 відсотків.

Як повідомили дані RST.ua, якщо у вересні частка «дизелів» впала до 21%, то вже у жовтні вона склала 25%. Експерти стверджують, що попит на дизельні машини, який почав зростати з введенням у квітні спецмита на бензинові іномарки, буде йти по висхідній. «Частка автомобілів з дизельними двигунами до кінця року складе 27%», - відзначають експерти. Найбільшим попитом дизельні автомобілі користуються у Львівській (37% від загального обсягу продажів), Чернівецькій та Тернопільській областях (по 38% від загальних продажів).

Що ж до альтернативного палива, то тут українці демонструють стійкий консерватизм.

Автомобілі, оснащені газобалонним обладнанням, стабільно утримують трохи більше 4% ринку нових авто. Можливо, це пов'язано з тим, що рішення про перехід на газ автомобілісти приймають вже після покупки нового бензинового авто.

Частки гібридних і на повній електротязі автомобілів в структурі продажів залишаються вкрай малими та сумарно становлять трохи більше однієї десятої відсотка.

Така ситуація зайвий раз підкреслює, що купуючи автомобіль, українці більшою мірою керуються первісною ціною товару, ніж майбутніми експлуатаційними витратами.
©2002-2008, 4post
Передрук матеріалів тільки за умови посилання на 4post.com.ua.